mijn eerste week - Reisverslag uit Darbres, Frankrijk van myrnatenbult - WaarBenJij.nu mijn eerste week - Reisverslag uit Darbres, Frankrijk van myrnatenbult - WaarBenJij.nu

mijn eerste week

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2015 | Frankrijk, Darbres

Hallo iedereen !

Ik ben de nacht van dinsdag op woensdag vertrokken zoals bijna iedereen al wist. Samen met ons pap en ons mam. Zijn we woensdag rond 3 uur aangekomen in Aubenas en het dorpje verkend. Een dag daarna gingen we nog meer de ardeche verkennen en zijn we naar het dorpje privas en vals de bain geweest. Een dag daarna (vrijdag) hebben papa en mama mij afgezet op mijn stageplek Les Charmilles. Even houdoe zeggen en het avondtuur kan beginnen. Ik heb even mijn caravan ingebouwd met mijn kleren en mijn dekbed. Maar er moest nog best veel gebeuren op de camping dus besloot ik mee te helpen poetsen en mee te helpen om het optijd af te krijgen. Ik mocht zelfs meehelpen aan het animatieprogramma hoe gaaf is dat je eerste dag daar! Eenmaal 22:00 gingen we avondeten dat is wel even wennen als je normaal om 17:00 eet. Maar wel meteen heel lekker eten. Een hele tafel vol met eend, zalm, makreel en verschillende saldes en natuurlijk stokbrood. En ik heb het allemaal geproefd! Zaterdag: nu zou me echte stage pas echt beginnen. Nu nog even snel alles poetsen en alles klaarmaken, want vanmiddag komen de eerste gasten. Na veel gepoetst afwas helemaal klaar te hebben. Hebben we het gelukkig gered. Ik mag zelf mijn animatiespellen verzinnen wat ik super leuk vind! Ik heb het hier naar me zin een lekker liggend bed, lekker zonnetje (die nu helaas 2 weken nergens te vinden is) en ik heb leuke collegas. Ik zeg: HALLO STAGE! Maandag voor het eerst de animatie gedaan. Erg leuk samen met de kindertjes een deurhanger gemaakt voor Moederdag. En 's middags leuke spelletjes gespeelt. Wie ben ik en hints. Erg veel gelachen. Dinsdag is het een beetje een rustige dag voor mij heel veel gezinnen gaan het park af, omdat nu de zon schijnt en het niet regent. Helaas maar nu kan ik meeleeftheater alvast gaan voorbereiden, en ik kan al mijn spulletjes op orde brengen. Zoals activiteiten bedenken voor komende week, en het animatieprogramma. Woensdag had ik lekker quad gereden ! Heerlijk door de bossen heen met een gezin mee gegaan, super aardig natuurlijk! Donderdag was een rustig dagje voor het eerst bar gedaan en ging redelijk goed. Vrijdag voor het eerst de kidzdisco gedaan. Iedereen was erg enthouisast en de kinderen en de ouders. En ik zelf natuurlijk! Zaterdag en zondag en maandag weer een beetje animatie, en als ik me verveelde kon ik gaan afwassen, of Bo de hond uitlaten in de bossen. Dinsdag was me eerste avond in de bediening, spannend was dat zeg pfoee. Maar de avond was goed verlopen, en had veel complimentjes gekregen! Gelukkig maar. Woensdag had ik een dagje vrij, goed uitgeslapen, daarna gevolleybalt en toen ben ik s'avonds samen met danielle naar de Pont d'Arc geweest, en samen gegeten super gezellig. Vanavond sta ik weer in de bediending ik ben benieuwd.
Ik probeer elke 5 dagen ongeveer iets op deze site te zetten. Sorry als het niet lukt, maar dat is een goed teken dat ik het druk heb. En de volgende keer volgen er natuurlijk foto's.

Salutttt !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Darbres

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2015

al een maand in Frankrijk

20 Mei 2015

gewend in Frankrijk..

07 Mei 2015

mijn eerste week

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 1533

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: